The Weekend

Monday, April 10, 2017

I had been looking forward to this glass of wine alllllllll week!

Despite ending the week not feeling so great (read: lying on the floor hoping to get enough energy to crawl into bed at one point) we did have a fabulous weekend.  Primarily because the weather was sweet!

We started a major spring cleaning session and boy did it ever feel great!!!  I don't know how we've managed to accumulate so much "stuff" over the years, but we just had enough and cleared everything out!  Next up are the closets and kids' toys.

Another reason why this weekend was extra spectacular, my new beauty of a bike from Lochside Bikes arrived and oh.my.word you guys!  I took it for a quick spin and the smile on my face was absolutely ridiculous!  I felt like a kid again!  It rode beautifully and I can't wait to share more soon!



The moment above is from our #masterbedroomrefresh and it also made me smile.  I love a good vignette and I'm so glad that I didn't pass up that decorative piece from HomeSense!  It was one of those "I'll buy it...no I won't....but if I leave it.....".  Yeah.

kitchen moment, loved these grocery store hydrangeas!

Have a great Monday!

Cheers,


SaveSaveSaveSave

1 comment:

  1. شركة كشف تسربات المياه بالقطيف من أبرز وأهم الشركات التي لها القدرة الفائقة في الكشف عن تسربات الماء بالقطيف حيث إنها تستخدم جميع الوسائل الحديثة التي تمكنها من الكشف عن تسربات المياه بالقطيف حيث تستخدم الأجهزة الألكترونية من خلال المتخصصين والمهندسين في ذلك ذوى الخبرة العالية والقدرة والكفاءة في إجراء العمل بكل سهولة.
    توفر شركة كشف تسربات بالقطيف أفضل المهندسين والفنيين في القيام بإصلاح ومعالجة التسريبات التي تحدث في المنازل وغيرها كما إنهم يعملون على ترميم المنزل مرة أخرى بعد إصلاح التسريب الحادث به وتتميز بأسعارها المناسبة لكافة العملاء التي لا تقبل المنافسة في عمليات كشف تسريبات المياه بالقطيف وإصلاح وترميم المنزل بعد معالجته من التسريب.
    نجد الكثير من الأفراد يعانون من مشكلة تسربات المياه بالقطيف حيث إنها تزعج العديد منهم نتيجة لما تحدثة من تخريبات في أساس المنزل وغيرها من الأمور الأخرى كما إن هذه المشكلة تعمل على تفتيت مواد البناء الخاصة بالمنزل بالإضافة إلى تكون الصدأ في الحديد وتآكله وبالتالي من الضروري القيام بإصلاحها على الفور ، ونقول لك عزيزنا العميل لا تقلق من ذلك الامر فنحن من أقوى شركات شركة كشف تسربات في بالقطيف تعمل على كشف تسريب المياه والقيام بإصلاحها بالطرق الحديثة في وقت أقل وبأقل الأسعار الممكنة لتجنبك من حدوث المشاكل والخسائر الأخرى التي يمكن أن تحدث لك في حالة إهمال هذه المشكلة.
    لمزيد من خدماتنا
    شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
    اتصلوا بنا على رقم
    0537772829
    او زورو موقعنا
    https://forsan-dmm.com/

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to leave a little note!

 

© 2010-2014 Julie Shaver. All Rights Reserved. | Policies | Blog Design By Brittany Douglas